TEKNIK PENYIMPANAN EMAS TERMUDAH GOLD ACCUMULATION PROGRAM (GAP)

Teknik Penyimpanan Emas Termudah dan Paling Selamat
Teknik mengumpul dan meyimpan emas fizikal termudah melalui Gold Accumulation Program (GAP) Public Gold. Anda boleh memulakanya dengan simpan RM100 dan memiliki jongkong emas fizikal. Dengan kata mudah ini adalah teknik menabung emas yg mampu dilakukan oleh setiap orang. Public Gold adalah syarikat emas pertama di Malaysia yang melancarkan program Gold Accumulation Program (GAP) yang membolehkan pelabur emas mengumpul emas fizikal dengan cara paling mudah dan bermodal paling rendah bermula dengan RM100. Program pengumpulan emas fizikal ini akan membolehkan peminat emas mengumpul emas dengan hanya mengeluarkan wang RM100 sebagai permulaan dan serendah RM50 tambah nilai berikutnya untuk menukar atau mendapatkan emas fizikal seperti jongkong emas atau syiling emas (dinar). Sistem kumpul emas melalui program (GAP) Public Gold yang baru di lancarkan dan pertama di Malaysia ini membolehkan pembeli emas membeli emas secara online mengikut harga pasaran emas antarabangsa dalam kuantiti yang sedikit sehingga 4 tempat perpuluhan seperti 0.0001g. Program Gold Accumulation Program (GAP) Public Gold membolehkan pengumpul emas membeli emas termurah iaitu minima RM100 mengikut harga emas dunia.
GAP (Gold Accumulation Program) program pengumpulan emas dari Public Gold International Bhd. ini ialah system membeli emas secara online mengikut harga semasa emas dunia dengan modal sekurang-kurangnya RM100 dan anda mendapat beberapa gram emas dan dicampur dengan pembelian anda seterusnya hingga mencukupi target jongkong emas 999.9 yang anda kehendaki seperti gold bar 10 gram, 20 gram, 50 gram,100 gram, 250 gram atau 500 gram. Setelah mencukupi target anda melalui belian RM100 dan seterusnya dengan minima belian RM50, maka anda mendapat jongkong emas tersebut.

Sebagai Contoh, Harga jongkong emas 10 gram semasa ialah RM1437.00 ( 1 gram berharga RM143) dan anda membeli dengan membayar sebanyak RM100 maka anda telah menabung emas sebanyak RM100/RM143 iaitu anda telah mengumpul emas sebanyak 0.6993 gram. Seterusnya, katakan bulan seterusnya harga emas semasa kekal sama, anda membeli lagi RM100 maka anda telah mengumpul emas sebanyak 0.6993 g X 2 = 1.3986 g. Katakanlah anda menabung sebanyak RM100 sebanyak 20 kali, dengan andaian harga emas semasa sama maka anda telah mendapat 13.986 gram emas dan anda sudah boleh menukar atau memiliki  jongkong emas 10 gram dengan berbaki 3.986 g emas.
Pengumpulan emas ini tidak terhad kepada bayaran pembelian RM100 tetapi bergantung kepada kewangan anda. Lebih banyak anda menabung, maka lebih banyak gram emas yang diperolehi. Pembelian emas anda juga bergantung kepada harga semasa emas dunia dan tidak tetap, bergantung kepada bajet kewangan anda dengan minima RM50 setiap kali tabungan.
Konsep Gold Accumulation Program (GAP) adalah sama seperti kita menyimpan wang di bank, Cuma bezanya apabila mencukupi tabungan berat emas yang kita kehendaki, penabung boleh tukarkan kepada emas fizikal sama ada gold bar 10g, 20 g hingga gold bar 500g.

1 comment:

  1. Kursus Pelaburan EMAS (Saving/SpotGold/Brg Kemas)

    Kandungan Kursus GOLD trading (Personal Coaching):

    Sesi Advance: Pelaburan Emas Fizikal - Gold Bar / Barang Kemas ( Pelaburan Jangka Panjang )
    Sesi Intermediate: Spot Gold strategy ( Pelaburan Harian - Pulangan RM100 SEHARI ! )
    Sesi Beginner: Pelaburan Emas Simpanan Tetap di Bank melalui Buku Akaun



    Kelas dijalankan di Seluruh Negara pada hari Ahad atau Rabu di kawasan sekitar...

    ...Port Dickson, Kuantan, Chini, Perak, Miri, Kota Kinabalu, Sandakan, Bintulu, Kuching, Johor, Kedah, Kuala Lumpur, Melaka, Seremban, Klang, Terengganu, Kerteh, Pulau Pinang, Labuan, Puchong-Putrajaya, Kelantan, Langkawi & Kerteh


    *Kelas juga boleh diambil secara Online


    Pendaftaran boleh dibuat di : http://klgoldshop.2ya.com
    Maklumat lanjut di : http://KLFX.blogspot.com






    *****Share INFO ini di Wall Facebook Anda !

    ReplyDelete